Szanowny Pacjencie

Jeżeli:

  • jesteś naszym pacjentem (zaoptowanym do naszej przychodni),
  • stale przyjmujesz jakiś zestaw leków lub pojedynczy lek,
  • ostatni raz byłeś na wizycie w gabinecie lekarskim nie dłużej niż 3 miesiące temu
wypełnij dokładnie poniższy formularz.

Pamiętaj o tym, że im dokładniej go wypełnisz tym szybciej otrzymasz e-receptę do swojego domu (na telefon i e-mail). Niezbyt precyzyjne wypełnienie formularza spowoduje, że zadzwonimy do Ciebie z prośbą o sprecyzowanie danych, co na pewno wydłuży cały proces. Każdorazowo po zakończeniu wypisywania recept (zarówno poprawnym jak i negatywnym) otrzymasz powiadomienie na e-mail o zakończonej sprawie.

Dlaczego zakończenie zamówienia może być negatywne (nie wypiszemy recept – główne powody)?

  • Zamówiony lek nie znajduje się na liście stale podawanych leków dla danego pacjenta (np. antybiotyki, leki psychotropowe itp.).
  • Pacjent był ostatni raz dłużej niż 3 miesiące temu w gabinecie lekarskim.
  • Pacjent w dniu wypisywania recept jest nieubezpieczony – tzw. „czerwony e-wuś” – skontaktujemy się wtedy telefonicznie odrębnie – potrzebne będą działania po stronie pacjenta!

Formularz zamówienia leków

Proszę podać imię i nazwisko.
Proszę podać datę urodzenia.
Proszę podać adres e-mail.
Proszę podać numer telefonu.

Informacje o lekach

Maksymalnie można podać 5 leków.

Lek #1
Proszę podać nazwę leku.
Proszę podać liczbę opakowań.

Zdjęcie opakowania leku (wymagane w przypadku niepodania nazwy leku)

Usuń plik
Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku to 3MB.
Dopuszczalne rozszerzenia pliku to JPG oraz PNG.

Ze względu na organizację pracy w naszej przychodni zamówione e-recepty w danym dniu do godz. 15:00 otrzymasz w tym samym dniu. Zamówione po 15:00 (a zwłaszcza po godzinach pracy przychodni) mogą dotrzeć do Ciebie w następnym dniu roboczym.